Відгуки

Це вже четвертий рік моєї роботи в «Лізі крилатих». Я була ще в «пілоті» проєкту. Знайомство з «Лігою крилатих» для мене почалося з глибоко позитивних почуттів, тому що вперше за багато років своєї роботи я на уроках у п’ятих класах отримала не одну годину роботи з дітьми, а три. І відчула, що люди, які займаються проєктом, натхненні тим, що вони роблять, і глибоко професійні. Сам посібник, сам проєкт, ті завдання, які в ньому, дають можливість вчителю проявляти себе абсолютно по-різному: варіювати завдання, доповнювати їх або рухатися за запропонованим алгоритом. Авторські колективи, які створюють проєкт, своєю роботою  полегшують життя вчителю, дають йому змогу рости над собою, і дітям це дійсно подобається. У проєкті учні відкриті, не бояться говорити, не бояться помилятися й робити висновки. Тому успіхів — авторам, більше учасників — вашому проєкту й миру — Україні.

Тимко Катерина Сергіївна, учитель історії та суспільствознавства
Броварського ліцею № 8 Броварської міської ради Броварського району Київської області

Що для мене означає навчання в «Лізі крилатих»? Для мене — це великий простір, де я можу креативити й де мені дуже цікаво навчатися. Не просто здобувати знання, а працювати в парі. У нас є командні роботи, також багато завдань для того, щоб шукати інформацію у відкритих джерелах. Це дуже цікаво, і мені дуже подобається навчання.

Учениця 7-А класу Фастівської гімназії № 10
Фастівської міської ради Київської області

Читання допомагає подолати страх перед невідомим, знайти друзів, адже герої стають твоїми співрозмовниками. Вони радять і власним прикладом навчають. Читаючи, ти розвиваєш грамотність і вчишся правильно формулювати думку.
Такі висновки зробили учні 5-А класу («Ліга крилатих»), презентувавши проєкт із літератури «Рекомендую!».
Протягом двох тижнів діти творчо працювали: читали твір Клауса Гаґерупа «Дівчинка, яка рятувала книжки», створювали сторінку героїні в соціальній мережі, виконували тестові завдання, обговорювали з однокласниками питання «Чи потрібно зараз рятувати книжки?». Завершальний етап проєкту — інсценування уривка твору.

Демченко Мирослава Валентинівна,
комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 15» Дніпровської міської ради

У проєкті працюю вже третій рік. Викладаю курс природознавства, а цього року розпочала із сьомими класами курс фізики. Мені дуже подобається курс природознавства тим, що це дійсно інтегрований курс, який має пропедевтичну мету — готує дітей до таких складних предметів, як фізика, хімія, біологія, географія.
На мою думку, програма цікаво побудована, насичена різними педагогічними методами. Можна проводити багато дослідів, щоб діти зрозуміли ті чи ті факти про природу. Автори надають нам методичні рекомендації до кожного завдання, що полегшує роботу й дає можливість легко готуватися до уроку. Дякую всім причетним! Дуже приємно працювати.
Сподіваюся, що наші діти будуть після такого курсу багато знати про природу й легко вивчати інші дисципліни.

Басюк Надія Миколаївна, учитель фізики Броварського ліцею № 8
Броварської міської ради Броварського району Київської області

Ми навчилися більше за час роботи в проєкті, ніж за всю педагогічну діяльність.

Учителі Фастівської гімназії № 10
Фастівської міської ради Київської області

Беру активну участь у «Лізі Крилатих» і хочу сказати, що це неперевершений проєкт. Ми дуже щасливі працювати в ньому.

Ірина Тищук, учитель англійської мови

Що сьогодні я дізналася на уроках? Мені дуже було цікаво дізнатися, як створює картинки штучний інтелект. Сьогодні ми працювали в парі, і мені це дуже сподобалося, тому що наш клас був більш дружним і ми разом продумували, що будемо писати і яким мріємо бачити наш Фастів.

Учениця 7-А класу Фастівської гімназії № 10
Фастівської міської ради Київської області

Для мене навчання в «Лізі крилатих» означає багато мислити: розвивати критичне мислення, а також логіку. Для мене «Ліга крилатих» — це щось особливе. Це не звичайне навчання. Це щось більше, і це для мене — мій дім.

Учениця 7 класу

Я навчаюся за «Лігою крилатих», і вона мені подобається. Усім раджу! Наш клас її дуже любить. Вона навчає дітей нового й розповідає про нові правила, наприклад, з української мови, іноземних мов, математики, цікаві факти про природу. І всі наші завдання класні й цікаві. Я люблю навчатися.

Учень 7 класу

Стосовно «Ліги крилатих» можу сказати, що це дуже креативне навчання, а саме креатив надихає на нові ідеї. Завдяки цьому діти вірять у себе, у свої можливості, і враження лише позитивні.

Олександра, учитель англійської мови Фастівської гімназії № 10
Фастівської міської ради Київської області

Коли я 4 роки тому прийшла з мамою подавати документи до школи, одразу хотіла навчатися саме за цією програмою. Моя знайома навчається за цим проєктом. Вона мені розповідала, як діти на уроках виконують різні інтерактивні вправи, завдання, які допомагають комунікувати в соціумі.
Про вибір «Ліги крилатих» не жалкую. Я навчилася не соромитися себе й поважати людей і їхню працю.

Учениця 8 класу школи І–ІІІ ступенів № 309 Дарницького району м. Києва

Я хочу навчатися креативно, і саме «Ліга крилатих» мені може в цьому допомогти.

Учень 8 класу

Насправді вчитися за цією освітньою програмою дуже цікаво, тому що ми дізнаємося нову інформацію з презентацій, розповідей учителя й книжок, які нам надають. Тому я та мої батьки не помилилися тоді — вісім років тому — з вибором цієї навчальної програми.

Учениця 8 класу

У нашій школі «Ліга Крилатих» — це один із найкрутіших експериментальних проєктів. Мені здається, що всім подобається — і вчителям, і дітям.

Заступник директора школи І–ІІІ ступенів № 309 Дарницького району м. Києва

У «Лізі крилатих» нас навчають англійської, математики, української мови, природознавства, суспільствознавства (історії). І в «Лізі крилатих» — просто клас.

Учень 6 класу

Програма «Ліга крилатих» — це дивовижна програма, і вона навчає багато чого цікавого.

Учениця 6 класу

Дякую за цікаві й змістовні завдання для підсумкової роботи!

Зоя Зіньковська, учитель хімії комунального закладу «Богодухівський ліцей № 3»
Богодухівської міської ради Богодухівського району Харківської області

Ми мусимо саме зараз виховати достойне покоління. Саме тому й приєдналася до освітнього проєкту. Освітня система «Ліга крилатих» створює найсприятливіші умови, щоб діти засвоювали знання легше й швидше.

Попова Світлана Миколаївна, учитель математики ЛИТОВСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО ЛІЦЕЮ № 1 Бородянської селищної ради Київської області

Проєктні роботи викликають у дітей позитивні емоції, розвивають естетичний смак, надихають на творчість і підвищують інтерес до вивчення навчальних предметів.

Учителі комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 15»
Дніпровської міської ради

Працюю за програмою «Ліга крилатих» уже третій рік у середній школі. У вересні 2021 року до тих учнів, які чотири роки навчалися за системою «Світ чекає крилатих», приєдналися діти з інших шкіл або класів. Вони успішно адаптувалися й із задоволенням поринули у світ «крилатих».
Своїм учням викладаю українську мову й інтегрований курс «Література».
На уроках літератури діти ознайомлюються з найкращими зразками класичної та сучасної літератури. Більшість творів сприймають на ура. Пригадую, як у 5 класі ми читали оповідання Клауса Гаґерупа «Дівчинка, яка рятувала книжки» й майже всі учні сказали, що тепер це їхня улюблена розповідь! А які чудові й позитивні продовження вони писали до книги Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям», а потім ділилися ними на зустрічі онлайн з авторкою!
У побудові програми курсу «Українська мова» спостерігається системність: учні постійно закріплюють знання з вивчених раніше тем. А це, справді, дуже ефективно! На сторінках яскравих, якісних, інформативних посібників, які зацікавлюють і мотивують навчатися кожного, доцільно поєднуються і теоретична інформація, і практичні завдання. Автори пропонують різні види вправ, які передбачають аналіз і порівняння мовних явищ, виправлення помилок, узагальнення, встановлення й пояснення причинно-наслідкових зв’язків, групування й класифікацію за певними ознаками, перенесення знань і способів діяльності в нову ситуацію тощо.
Програму створено з великою любов’ю до учнів. Їм зручно працювати в яскравих зошитах, на сторінках яких вдало поєднуються теорія та практичні завдання. Це зручно й ефективно! Наші крилатики з радістю й захопленням навчаються, а ми бачимо їхні поступ й успіхи.
Працювати в проєкті «Ліга крилатих» — суцільне задоволення! Дякую за постійну підтримку й допомогу авторам і розробникам!

Класний керівник «крилатого класу»

Моя дочка Яночка перейшла в 5 клас, продовжує навчатися за цим проєктом У початковій школі навчалася за програмою «Світ чекає крилатих».
Ні разу не пошкодувала про вибір програми — моя дитина справляється з усіма завданнями, а результат мене радує. Щодня бачу ріст у навчанні й рівні її знань.
Це навчання із сучасним підходом, потребує від батьків хоча б невеликого залучення. Головне — на початку допомагати дитині виконувати завдання, проєкти, а далі вона вже більш самостійно виконує все, що задали.
Тому тим, хто хоче йти в ногу із часом, у кого дуже сучасні кмітливі діти, дуже рекомендую саме цю програму для навчання!

Мама крилатика Яночки